Direct naar de contentDirect naar de footer

ONZE CORONA MAATREGELEN

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in onze hotels. Onze hotels blijven 24/7 geopend. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de getroffen maatregelen.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

UNIFORME MAATREGELEN:

  • Mondkapjes zijn verplicht in alle openbare ruimtes.
  • Uitgangspunt voor onze aanpassingen zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen bij een Corona besmetting.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Wij accepteren enkel betalingen per pin of creditcard in het hotel. Wij kunnen geen cash betalingen accepteren.
  • Ons terras is vanaf 28 april weer geopend tussen 12:00 en 18:00 uur.

OVERNACHTEN

  • Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.
  • Graag maken wij u erop attent dat, in verband met de wettelijke legitimatieplicht, alle gasten een geldig legitimatiebewijs moeten kunnen tonen bij aankomst in het hotel. De minimumleeftijd om in te checken is voor alle gasten 18 jaar, indien er geen ouder aanwezig is. Indien u hier niet aan voldoet, dan wij behouden ons het recht voor om u en/of uw gast(en) te weigeren.

Aankomst in het hotel

  • Wij heten u graag persoonlijk welkom en wij staan open voor vragen.
  • U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Gepaste afstand in het hotel

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 m afstand willen waarborgen. Dat zijn plaatsen waar meerdere personen gebruik van maken of elkaar passeren. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.

Hygiëne in het hotel

  • Wij garanderen regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan.

ETEN & DRINKEN

Ontbijt

  • Indien u uw bestelling op een formulier doorgeeft bij de receptie, dan kunt u het ontbijtpakket tijdens onze ontbijttijden afhalen in bij het afhaalloket in ons restaurant.

Lunch & diner

  • Hotelgasten kunnen vanaf de kamer van ons á la carte menu bestellen en dit ook ophalen bij ons afhaalloket.
  • Alle consumpties dienen op de kamer genuttigd te worden.
  • Voor niet-hotelgasten is het mogelijk om Valk@Home te bestellen en bij ons afhaalloket in het restaurant af te halen.
  • Na 19.45 uur is het niet meer toegestaan om alcoholische dranken te bestellen.
  • Wij zijn ook te vinden op https://www.thuisbezorgd.nl/van-der-valk-hotel-rotterdam-blijdorp

Terras

  • Vanaf 28 april is het terras dagelijks geopend van 12:00 tot 18:00 uur.
  • Er kan in tijdssloten worden gereserveerd van 12:00 - 15:00 uur of 15:00 - 18:00 uur.
  • Graag maken wij u erop attent dat wij maximaal 2 personen aan 1 tafel mogen plaatsen. Enkel wanneer u uit 1 huishouden komt, kunnen wij een reservering van meer dan 2 personen aan nemen.
  • Reserveren is gewenst via de boekingstool, telefonisch via +31 (0)102 98 87 77of aan de deur op basis van beschikbaarheid.

VEELGESTELDE VRAGEN

Kunnen we in het restaurant lunchen?
Nee, ons restaurant gesloten. Het terras is wel dagelijks geopend van 12:00 tot 18:00 uur.

Kan ik een hotelkamer boeken?
Ja, overnachtingen zijn nog mogelijk.

Ik heb een hotelkamer geboekt op basis van een non-refundable tarief. Krijg ik mijn geld terug als ik nu annuleer?
Nee, er vindt geen restitutie plaats bij het annuleren van een non-refundable tarief.

Kan ik nog een zaal reserveren?
Wij zijn bereikbaar om uw vragen te beantwoorden omtrent de zaalverhuur. Neemt u dan gerust telefonisch contact op met onze sales afdeling of per mail via sales@rotterdam-blijdorp.valk.nl.

Met gastvrije groet,
Van der Valk Hotel Rotterdam-Blijdorp

Versie 22 april 2021